FAQ
Created on 31 Styczeń, 2022 • 1,074 views • 1 minut read
Czy na usługę wystawiana jest FV?Tak, jest wystawiana faktura 23%
W jaki sposób otrzymam fakturę?
Faktury dostarczane są drogą elektroniczną na podany adres e-mail w ciągu 7 dni od zakupu
Czy w trakcie trwania usługi / pakietu mogę zmienić plan na wyższy?
Tak, można zmienić na wyższy pakiet po kontakcie kontakt@monitweb.pl
Jakie są możliwe rodzaje płatności?
Poprzez PAYU płatności jednorazowe albo poprzez STRIPE - płatności cykliczne
Czy konto użytkownika może zostać skasowane?
W przypadku nieaktywności użytkownika, braku wykupionego paakietu w ciągu ostatnich 90 dni - administrator ma prawo skasować nieaktywne konto.
Monitoring
Co ile minut sprawdzana jest strona?
Już co 1 minutę - użytkownik sam określa czas co ile ma być sprawdzana strona - w zależności od wykupionego planu. Optymalny czas : co 5 minut
Co dokładnie jest sprawdzane?
Sprawdzany jest czas odpowiedzi http oraz load time
Z ilu lokalizacji sprawdzana jest strona?
Obecnie są to 2 lokalizacje w Polsce, oraz 2 zagraniczna ( Finlandia, USA). Można ilość lokalizacji wybrać przy ustawianiu monitoringu.
Co jeszcze mogę monitorować za pomocą MonitWeb?
Można monitorować ważność domen, certyfikatów SSL czy zadań cron.
Powiadomienia
Jakie są możliwości powiadomień o awariach?
Można otrzymać powiadomienie o awarii Email, Sms, Slack, Discord oraz Telegram
Gdzie ustawić powiadomienie?
Najpierw należy utworzyć możliwe powiadomienie w zakładce: https://monitweb.pl/notification-handlers
Czy można ustawić częstotliwość powiadomień?
Jak najbardziej można ustawić częstotliwość powiadomień - jest to opcja dostępna z poziomu tworzenia / edycji monitoringu stron / cron w zakładce Zaawansowane.
Czy pakiet powiadomień przechodzi na kolejny okres?
Niestety nie, ilość powiadomień dla każdego miesiąca jest stała i nie przechodzi z miesiąca na miesiąc.
Jakie sieci są obsługiwane w przypadku powiadomień SMS
Obsługiwane są wszystkie sieci w Polsce. Sms z powiadomieniem przychodzi z nagłówkiem MonitWeb.